Um je kao padobran, najbolje funkcioniše kada je otvoren

Skok u oblačiće

skok

14 responses

  1. fatespinner

    Hocuuu i jaaaa reciii miiiii kaaakooooo???🙂 pliz
    A iskreno, ne bi ni verovala, ali oblaci su me privukli i fotografije.
    I ja po malo fotkam, a ovo sto sam sada video nije moj san,
    mislim, da skocim u oblake. Nikada zapravo nisam o tome ni pomisljao,
    niti mi je palo na pamet kako bi to bilo moguce. Ali sada kada sam OVO
    video, ZELJA SE RODILA! Hvala ti na tome, makar se i ne ostvarila

    Thursday, December 25, 2008 at 11:20 am

  2. Hvala ti na lepim komentarima i ovde i tamo.🙂 Dovoljno je što si poželeo i želja ti se može ispuniti.😀

    Thursday, December 25, 2008 at 11:23 pm

  3. Slavko

    Ja bih vjerovatno sletio da sopstvenim srcem u grlu…🙂

    Monday, December 29, 2008 at 5:51 pm

  4. Slavko ako bi se već odlučio da skočiš, sigurno bi ti sve to bilo veliko uživanje i srce bi ti bilo na mestu.😀

    Monday, December 29, 2008 at 6:57 pm

  5. Slavko

    Imam slabo srce… To je porodično nasleđe.
    Je li padobranstvo skup sport? Koliko vremena bi trebalo da prođe od početka obuke do prvog skoka?

    Monday, December 29, 2008 at 9:40 pm

  6. Slavko što se tiče srca, svaki padobranac mora prvo da završi lekarski pregled. Radi se na VMA i njima ne promakne ako je nešto opasno. Obuka traje 20 časova teorije i prakse. Neki klubovi posle dva, tri sata provedenog na aerodromu šalju đake u avion. Mi ne radimo tako i nikada nećemo. Važna je bezbednost, a kada si bezbedan onda možeš i da uživaš u ovom sportu. Bezbedan si ako si pre svega opremljen znanjem.🙂
    Padobranstvo jeste skup sport, ali nije skupo da se završi obuka i da se skoči taj prvi skok. Kasnije kada se čovek zarazi, sve pare idu na padobranstvo.😀

    Tuesday, December 30, 2008 at 5:55 pm

  7. Slavko

    E, hvala na informacijama. Možda jednom, negdje…😀

    Wednesday, December 31, 2008 at 12:28 am

  8. Bože, ovo nije pad… ovo je zaista let… ostala bez reči—

    Sunday, January 18, 2009 at 12:19 am

  9. Gemina i ja sam bez reči.😀

    Monday, January 19, 2009 at 11:56 am

  10. izgleda kao sneeeeeg😀

    Thursday, January 22, 2009 at 5:57 pm

  11. Vladimir

    Posto vec duze vreme imam zelju za skokovima, posle ove slike zelja je mnogo jaca. Izgleda NESTVARNO. Pravi HOMO VOLANS
    Posto sam dosao do informacija o tandem skoku da li je prava odluka da tako zapocnem CAROLIJU?

    Monday, March 9, 2009 at 9:50 pm

  12. Predivne su ti ove padobranske fotke🙂
    Samo mnogo mi se sporo ucitavaju slike… :0

    Tuesday, August 18, 2009 at 6:24 pm

  13. no name

    u jeeeeeee…………………… :-O dok dotaknem zemlju ja bi CRKLA aaaaaaaaaaaa visina jezzzzzivo ne bi ni u ludilu to radila, u snu se uplasim visine kamoli na javi lele:/

    Saturday, November 14, 2009 at 2:21 am

  14. no name

    ali -slika je PREDIVNA sto jes jes……. svaka cast PADOBRANCI

    Saturday, November 14, 2009 at 2:23 am

Leave a Reply

